Stanowisko: Marketing & PR Manager
Data publikacji:
Lokalizacja:
Zakres obowiązków:
- opracowywanie i wdrażanie planów i strategii marketingowych firmy,
- kreowanie polityki komunikacyjnej firmy,
- tworzenie kampanii marketingowych i PR-owych oraz ich koordynacja,
- współpraca z działem sprzedaży przy realizacji strategii marketingowej,
- dostarczanie nowych leadów i odpowiednie adresowanie już posiadanej bazy klientów,
- wsparcie działu sprzedaży w organizacji spotkań i prezentacji dla kluczowych klientów,
- nadzór, organizacja nad prowadzonymi przez firmę webinarami i warsztatami dla klientów,
- współpraca z działami marketingu największych spółek z branży w Polsce,
- organizacja działań i nadzór nad kampaniami SM,
- rozwój i zarządzanie stroną internetową,
- nadzór nad działaniami marketingowymi w mediach społecznościowych,
- odpowiedzialność za content-marketing i działania z zakresu public relations,
- zwiększanie rozpoznawalności firmy,
- wzmocnienie eksperckiego wizerunku firmy,
- reprezentacja firmy na spotkaniach, seminariach i spotkaniach branżowych
Wymagania:
- minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze marketingu i PR,
- doświadczenie w budowaniu strategii marketingowej we współpracy z Działem Sprzedaży poparte wynikami doświadczenie w kreowaniu, wdrażaniu projektów z zakresu digital marketingu, mediów społecznościowych,
- mierzenie efektywności działań marketingowych i tworzenie raportów,
- praktyczna znajomość z zakresu SEO i SEM, Google AdWords,
- nadzór na projektami prowadzonymi we współpracy z firmami zewnętrznymi (np. przy tworzeniu strony internetowej, udziale w konferencjach, targach, FB, Instagram, LinkedIn),
- znajomość narzędzi do analizy rynku i konkurencji,
- dobra organizacja pracy oraz umiejętność zarządzania swoim czasem,
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki związane z marketingiem),
- wysokie zdolności komunikacyjne, organizacyjne oraz umiejętność prowadzenia prezentacji,
- kreatywność i innowacyjność w podejściu do rozwiązywania problemów,
- znajomość pakietu biurowego MS Office,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. C1),
- dyspozycyjność oraz gotowość do wyjazdów służbowych,
- czynne prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- umowa o współpracy na zasadach B2B,
- szkolenia wewnętrzne pod okiem doświadczonych współpracowników,
- bliska współpraca z Zarządem,
- uczestnictwo w zagranicznych konferencjach partnerów technologicznych,
- możliwość budowy i kierowania własnym zespołem,
- praca w firmie o stabilnej, uznanej pozycji na rynku,
- praca w nowoczesnym biurze klasy A.
- Telefon IPhone, laptop MacBook
- Cykliczne szkolenia produktowe oraz sprzedażowe
- Umowę o pracę
- Wynagrodzenie zasadnicze oraz premie uzależnione od osiąganych wyników