Stanowisko: PR Manager

Data publikacji:

Lokalizacja:

Zakres obowiązków:

  • Opracowywanie i wdrażanie planów i strategii marketingowych firmy,
  • Współpraca z działem sprzedaży przy realizacji strategii marketingowej,
  • Tworzenie strategii komunikacji w social media,
  • Tworzenie publikacji i dystrybucja treści w kanałach komunikacji, w tym w szczególności w kanałach social media,
  • Wsparcie w tworzeniu materiałów marketingowych oraz przy organizacji eventów,
  • Analizowanie wyników działań i tworzenie raportów,
  • Tworzenie materiałów marketingowych.

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • Doświadczenie w pracy w marketingu i pracy w social mediach,
  • Doświadczenia w pracy z Google Ads i Google Analytics,
  • Posiadanie umiejętności analitycznego myślenia,
  • Kreatywność i umiejętność tworzenia angażujących treści,
  • Posiadanie wiedzy w zakresie SEO w kontekście tworzenia tekstów i pozycjonowania stron,
  • Dyspozycyjność oraz gotowość do wyjazdów służbowych.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o Umowę o pracę lub na kontrakcie B2B (zgodnie z preferencjami Kandydata),
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Praca w nowoczesnej firmie o ugruntowanej pozycji w branży,
  • Dużą swobodę działania i bezpośrednią współpracę z Zarządem,
  • Możliwość rozwoju i awansów,
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia i udział w konferencjach branżowych,
  • Przyjazną atmosferę pracy.