Stanowisko: Doradca Klienta- usługi B2B
Data publikacji:
Zakres obowiązków:
- Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów,
- Utrzymywanie i rozwijanie relacji z obecnymi Klientami firmy,
- Spotkania sprzedażowe z Klientami,
- Opracowanie działań promocyjnych, organizacja i udział w eventach,
- Przygotowanie i negocjowanie ofert.
Wymagania:
- Doświadczenie w aktywnej sprzedaży usług dla Klienta B2B,
- Doświadczenie w nawiązywaniu i utrzymywaniu bezpośrednich relacji z Klientami,
- Doskonała organizacja pracy,
- Kompetencje sprzedażowe i negocjacyjne,
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego- mile widziana,
Oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę lub B2B- zgodnie z referencjami Kandydata,
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe wraz z systemem premiowym,
- Narzędzia niezbędne do pracy: telefon służbowy, laptop, samochód,
- Możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań,
- Pracę w przyjaznej atmosferze ze zgranym zespołem.